Nyårsafton, helt plötsligt!

Äntligen har jag fått en sån där heldag när jag kan vila, sova länge, spela lite och bara njuta av livet. =) Emma Ornstein var en räddande ängel och kom hit och färgade mitt hår förut, det var trevligt på två sätt. Dels för att jag känner mig fräschare och dels för att det var gött och umgås med nån man inte sett på länge. Så himla sweet av henne att stressa hit trots att hon skulle direkt till jobbet sen.
Precis nu sitter jag och funderar över hur kvällen kommer bli. Jag och David (förlåt mig för mitt evinnerliga tjatande) ska på parmiddag med 4 andra par. Vi ska laga trerätters, spela spel och fira in det nya som kommer inatt. Dessutom firar vi tvåmånader. =)
Borde nog pallra mig och börja göra mig iordning. Det tar emot lite, men det kommer bli en bra kväll.

Gott nytt år!
//Humla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0