jättemycket helg!

Puh. Trött efter en mastodonthelg.

Fredag: GodIsmöte i kyrkan. Programledare och ansvarig för alla pusselbitar. Roligt men krävande.

Lördag: Världens bästa dag, typ. Storstädade lägenheten från golv till tak hela dagen. Sen blev jag hämtad av min fine David, och vi åkte hem till hans familj. Myste i TV-soffan och bakade mys-pepparkakor med Davids lillebror (ordet låter lite fånigt, med tanke på att han är nästan ett år äldre än mig...;-) ) och hans tjej.
De är verkligen världens gulligaste familj, vilket gör mig till den lyckligaste tjejen på jorden. Tänk så det kan bli. =D Thank you, God.

Söndag: Lite märkligt att vakna någon annanstans än hemma. Men bra-märkligt. In till stan på gudstjänst, sen hem till mej. På kvällen for jag och Linda till metropolen Gunnarskog och spelade lite julmusik. Träffade mina päron och sen åkte vi hem.

Nu sitter jag och är fascinerad över hur allting förändras så sjukt fort. På typ sex veckor har mitt liv vänt sig sprätt uppochner, eller ja, liksom vänt sig från att ha haft uppsidan ner till att ligga åt rätt håll igen. Känns lite overkligt.
Känsloläget nu, är stressad över skola, men nöjd och förbaskat lycklig. Gött. 

"Du gav mig gåtorna tillbaks, du gjorde mig lycklig och förvånad" (My beloved LW, hoppas för din egen allmänbildnings skull att du känner igen textenraden. För den låten är ta mig tusan en av de vackraste som någonsin skrivits)

kram //Humla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0